Vyhľadať
Close this search box.

Prehľad

Prijímame reklamácie tovaru do 30 dní. Ak od nákupu uplynulo 30 dní, nemôžeme vám ponúknuť plnú náhradu ani výmenu.

Ak chcete mať nárok na vrátenie, vaša položka musí byť nepoužitá a v rovnakom stave, v akom ste ju dostali. Musí byť tiež v originálnom balení.

Niekoľko druhov tovaru je oslobodených od vrátenia. Tovar podliehajúci skaze ako potraviny, kvety, noviny alebo časopisy nie je možné vrátiť. Neakceptujeme ani produkty, ktoré sú intímnym alebo hygienickým tovarom, nebezpečnými materiálmi alebo horľavými kvapalinami či plynmi.

Ďalšie nevratné položky:

  • Darčekové karty
  • Softvérové produkty na prevzatie
  • Niektoré položky týkajúce sa zdravia a osobnej starostlivosti

Na dokončenie vrátenia požadujeme potvrdenie alebo doklad o kúpe.

Prosím, neposielajte svoj nákup späť výrobcovi.

Existujú určité situácie, v ktorých sa poskytujú iba čiastočné refundácie:

  • Kniha so zjavnými známkami používania
  • CD, DVD, kazeta VHS, softvér, videohra, kazeta alebo vinylová platňa, ktorá bola otvorená.
  • Akákoľvek položka, ktorá nie je v pôvodnom stave, je poškodená alebo jej chýbajú časti z dôvodov, ktoré nie sú spôsobené našou chybou.
  • Akákoľvek položka, ktorá sa vráti viac ako 30 dní po doručení
 

Vrátenie peňazí

Po prijatí a kontrole vášho vráteného tovaru vám pošleme e-mail s upozornením, že sme dostali vašu vrátenú položku. Upozorníme vás aj na schválenie alebo zamietnutie vašej refundácie.

Ak vás schválime, vrátenie peňazí sa spracuje a kredit sa automaticky pripíše na vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby v priebehu určitého počtu dní.

Neskoré alebo chýbajúce vrátenie peňazí

Ak vám ešte nebola vrátená platba, najskôr si znova skontrolujte svoj bankový účet.

Potom kontaktujte spoločnosť, ktorá vydala vašu kreditnú kartu, môže chvíľu trvať, kým bude vaša refundácia oficiálne odoslaná.

Ďalej kontaktujte svoju banku. Pred odoslaním vrátenia peňazí často trvá určitý čas na spracovanie.

Ak ste toto všetko urobili a stále vám neboli vrátené peniaze, kontaktujte nás na podpora@drumbla.sk.

Položky vo výpredaji

Peniaze môžu byť vrátené iba za položky s bežnou cenou. Zľavnené položky nie je možné vrátiť.

Výmeny

Položky vymieňame iba vtedy, ak sú chybné alebo poškodené. Ak ho potrebujete vymeniť za rovnaký tovar, pošlite nám email na podpora@drumbla.sk a tovar pošlite na: Študentská 1 960 01 Zvolen, Slovensko.

Darčeky

Ak bola položka pri kúpe označená ako darček a odoslaná priamo vám, dostanete darčekový kredit v hodnote vráteného tovaru. Po prijatí vrátenej položky vám bude zaslaný darčekový certifikát.

Ak položka nebola pri nákupe označená ako darček alebo ak si darca darčeka nechal objednávku poslať sám sebe, aby vám ju dal neskôr, vrátime mu peniaze a on sa dozvie o vašom vrátení.

Vrátenie zásielky

Ak chcete výrobok vrátiť, zašlite ho poštou na adresu: Študentská 1 960 01 Zvolen, Slovensko.

Budete zodpovedať za zaplatenie vlastných nákladov na dopravu pri vrátení položky. Náklady na dopravu sú nevratné. Ak vám budú vrátené peniaze, náklady na spiatočnú dopravu budú odpočítané z vašej refundácie.

V závislosti od toho, kde žijete, sa môže čas, kým sa k vám vymenený produkt dostane, líšiť.

Ak vraciate drahšie položky, môžete zvážiť použitie sledovacej prepravnej služby alebo zakúpenie poistenia prepravy. Nezaručujeme, že dostaneme vašu vrátenú položku.

Potrebujete pomoc?

V prípade otázok týkajúcich sa vrátenia peňazí a vrátenia peňazí nás kontaktujte na podpora@drumbla.sk.